Poškozené nebo chybějící zboží

Snažíme se minimalizovat naše chyby, ale občas se může stát, že dojde k záměně položek, zboží v zásilce chybí nebo došlo k jeho poškození při přepravě. Abychom mohli sjednat nápravu co nejdříve, postupujte prosím podle instrukcí níže.

Pozor! V případě neoznámení reklamace nebo nedodání uvedených fotografií v níže uvedených časových intervalech se považuje převzetí zboží za bez problémové a není možné uznat pozdější reklamace!

Chybějící zboží 

Pokud v zásilce chybí některá z položek, tak nás prosím neprodleně (nejpozději následující den po převzetí) kontaktuje na e-mailovou adresu info@vitaplant.cz

Do emailu uveďte:

  • číslo objednávky
  • chybějící položku
  • fotografii vnitřku balíku

Váš email obratem vyřídíme a chybějící zboží dodatečně odešleme.

Špatně dodané zboží

V případě, že jste odbrželi nesprávné zboží, tak nás kontaktujte (nejpozději následující den po převzetí) na e-mailovou adresu info@vitaplant.cz

Do emailu uveďte:

  • číslo objednávky
  • položka která byla nesprávně dodána + její fotografii
  • položka jenž chybí

Email po přijetí vyřídíme a navrhneme pro Vás co nejpohodlnější řešení.

Poškozené zboží v zásilce

Pokud bylo zboží během přepravy poškozeno, tak nás kontaktujte (nejpozději následující den po převzetí) na e-mailovou adresu info@vitaplant.cz

Do emailu uveďte:

  • číslo objednávky
  • položka/y jenž byla/y během přepravy poškozeny
  • fotografie poškozeného zboží
  • fotografii balíku
  • fotografii otevřeného balíku (včetně obalového materiálu a výplní)
  • fotografii adresního štítku na balíku
  • fotografii škodového zápisu (v případě že jste jej s přepravcem sepsali)

Po přijetí email vyřídíme, zašleme Vám nové zboží a dle povahy zboží buďto poškozené zboží předáte na některou z poboček Zásilkovny (na naše náklady) nebo jej ponecháme u Vás.